درویش: امیدوارم بتوانیم در آسیا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم/ با توانایی دایی بر دلار‌های قطری غلبه می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ساپیا گفت: امیدواریم که این نتیجه خوب برابر تیم هندی مقدمه‌ای برای پیروزی در قطر شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا درباره پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال مینروا پنجاب او اظهار کرد:  بازیکنان ما بازی خوبی  ارائه کردند و همانطور که فکر می کردیم تیم هندی با تیم های آسیایی فاصله دارد اما بازیکنان با وجود اینکه زمین به علت بارندگی وضعیت خوبی نداشت بازی خوبی انجام دادند. امیدواریم که مقدمه ای برای پیروزی در قطر شود تا بتوانیم در آسیا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. 

او درباره برنامه اش برای بازی با الریان قطر در دوحه چیست، گفت: به طور یقین دایی بررسی لازم را انجام دادند  و تیم را برای پیروزی برابر الریان آماده می کند تا از نام ایران دفاع کنیم. 

مدیر عامل باشگاه سایپا درباره مسائل مالی باشگاه اظهار داشت: وقتی موقعیت اقتصادی خوب نباشد ما مستثنی نیستیم. با توجه به مشکلات اقتصادی که گروه سایپا دارد و در باشگاه هم این مشکلات تاثیرگذاشته است. همین تیم نیم بند هند 9 بازیکن خارجی دارد که 4 تا بازیکنش را به ایران آورد و رقم قرارداد یک بازیکن الریان قطر هم اندازه کل بودجه باشگاه سایپا است. ما اتکایمان به دایی است تا از اسم و توانایی اش استفاده کنیم. حضور دایی انگیزه به بازیکنان جوان می دهد و بازیکنان جوان و امید مان امروز هم شایستگی خود را نشان دادند و بهره بردن از جوانان از هر تیمی بر نمی آید. بضاعت مالی مان کم است اما توانایی دایی بالاست و جوانان بااستعداد داریم و به امید خدا  تلفیق آنها بتواند شایستگی ایران را نشان بدهد. 

درویش در پایان  بیان کرد: ما به دیدار این تیم قطری می رویم تا برنده شویم و هر تیمی در یک مسابقه حضور می یابد برای پیروزی به زمین مسابقه می رود و ما تلاشمان را می کنیم تا از سد این تیم قطری عبور کنیم. ما با استعداد جوانان و توانایی دایی می توانیم بر دلار های آنها غلبه کنیم. 


بیشتربخوانید: 

پروین: تیم ملی باید قدم اول را در جام ملت‌های آسیا محکم بردارد

افشای پشت پرده سرمربیگری علی پروین در تیم ملی و پیشنهاد سعودی‌ها

سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا


انتهای پیام/ 

اظهارات درویش درباره پیروزی تیمش برابر تیم میتروا پنجاب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار