ورود پمپئو به لهستان برای شرکت در نشستی ضد ایرانی

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در نشستی ضد ایرانی، وارد ورشو، پایتخت لهستان شده و مورد استقبال جاکیچ کژاپوتوویژ، وزیر خارجه این کشور قرار گرفت.

ورود پمپئو به لهستان برای شرکت در نشستی ضد ایرانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا برای شرکت در نشستی ضد ایرانی، وارد ورشو، پایتخت لهستان شد.

پمپئو مورد استقبال جاکیچ کژاپوتوویژ، وزیر امور خارجه لهستان قرار گرفت.

پیش از این وزارت امور خارجه لهستان اعلام کرده بود تنها ۱۱ کشور منطقه خاورمیانه تایید کرده اند در کنفرانس ورشو که قرار است در تاریخ ۱۳ و ۱۴ فوریه برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

جاکیچ کژاپوتوویژ، وزیر خارجه لهستان گفت: عربستان سعودی، بحرین، اسرائیل، یمن (دولت مستعفی و فراری عبدربه منصور هادی)، اردن، کویت، مغرب، عمان و امارات متحده عربی تایید کرده اند هیئت‌های آن‌ها به سرپرستی وزرایشان در این کنفرانس حضور خواهند داشت. مصر و تونس هم احتمالا معاونان وزیرهایشان را خواهند فرستاد.

برنامه ریزی این کنفرانس را دولت آمریکا انجام داده و از کشور‌های عربی و اسرائیل برای شرکت در آن دعوت کرده است. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، هدف از برگزاری این کنفرانس را مقابله با نفوذ ایران در خاورمیانه که [به ادعای او]باعث برهم خوردن ثبات منطقه می‌شود، بیان کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار