برگزاری دومین جشنواره مالک‌اشتر در نایین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت: دومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر با هدف ارج نهادن به عملکرد فرماندهان بسیج و بهره گیری از خلاقیت آن ها در این شهرستان برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مسعود اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در اسلام و تشیع دارد، گفت: از مدت‌ها قبل دشمنان انقلاب متمرکز شده بودند و قصد داشتند چشن چهل سالگی انقلاب را به کام ملت تلخ کنند، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن، تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب شد و این نتیجه خون هزاران شهید در پاسداری از انقلاب در عرصه‌های گوناگون است.

 
وی با اشاره به رویش نسل پنجم، افزود: آیندسازان کشور و صاحب منصبان آینده کشور همین کودکان و نوجوانانی هستند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شور و اشتیاق زیاد در راهپیمایی حضور داشتند.
 
سرهنگ اکبری هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر را تجلیل از مدیران و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت دانست و بیان نمود: باید از تمام مردم ایران به خاطر حماسه‌ای که روز گذشته آفریدند، تجلیل شود چرا که مردم ایران بهترین‌ها هستند.
 
این فرمانده سپاه در پایان، از تمام بسیجیانی که مخلصانه و فقط و فقط برای رضای خدا قدم در راه سازندگی و پیشرفت کشور گذاشته اند تشکر نمود و خاطرنشان کرد: این نوع تجلیل سمبلیک می‌باشد، چرا که در حقیقت خداوند از فعالیت هاو عملکرد‌های فرماندان و بسیجیان بهترین تقدیر‌ها را خواهد نمود.
در این جشنواره، ۱۵ فرماندهان و بسیجیان منتخب ۹۶ توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین و مسئولین تجلیل شدند.   
 
انتهای پیام/م 
 

ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی راه مبارزه با زیاده‌خواهی دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.