«جهانِ اشیا» در گالری فرشته جان می‌گیرد

نمایشگاه انفرادی علی رضوی با عنوان «جهانِ اشیا» در گالری فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه انفرادی «جهانِ اشیا» با مجموعه آثاری از علی رضوی در گالری فرشته برگزار می‌شود.

جهانِ اشیا تصاویر گرافیتی فی البداهه‌ای از جهان را پیشِ روی تماشاگر به نمایش می‌گذارد که پر ازدحام و شلوغ است؛ طبیعتِ بی جانِ عظیمی که اشیا در آن جان می‌گیرند.

اشکال مکعبی که درهم ادغام شده اند و یا از هم عبور می‌کنند. تجسمی از فضای پرسپکتیو و درهم از خطوطی که از هم می‌گذرند و دنیایی را تصویر می‌کنند که خوب یا بد، تمام ابعاد وجودی زندگی شهری، مرگ را در زیست ما را به نمایش می‌گذارد. او از ناخوداگاه بیدار خود و در همان لحظه، هرآنچه از ذهنش در گذر است را ثبت می‌کند و مانند آجر‌های یک بنا در هم می‌آمیزد تا شهری بسازد که، چون اشکالی از اشیاء مصرفی روی هم انباشته یا سرریز شده اند. گویی او به شلختگی‌های جهان حاضر نظم می‌دهد و در تجمع و تفرقه فرم‌ها، پرده‌ای از ذهن و وجود خود را به نمایش می‌گذارد و برای تصویر آن از نشانه‌ها کمک می‌گیرد. 

آیین گشایش این نمایشگاه عصر جمعه بیست و ششمِ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در گالری فرشته برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند به مدت ده روز از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

نمایشگاه انفرادی «جهانِ اشیا» چه زمانی افتتاح می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار