هفت مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است/بازگشایی دو محور در جنوب استان

مدیرکل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان گفت: محور ارتباطی فنوج به اسپکه و فنوج به تنگه سرحه که بر اثر سیلاب بسته شده بود، بازگشایی شد.

شهنوازی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: صبح امروز راه‌های ارتباطی فنوج به اسپکه و فنوج به تنگه سرحه به همت راهداری جنوب استان بازگشایی شد و ۷محور فرعی همچنان مسدود است. 

شهنوازی افزود: تلاش ماموران راهداری و تیم امدادی برای بازگشایی ۷محور مسدود مسیر‌های دلگان به زهکلوت، دلگان به هودیان، بزمان به دلگان، ایرانشهر به دلگان، دلگان به جلگه چاه هاشم، بمپور به جلگه چاه هاشم و فنوج به رمشک ادامه دارد.

وی افزود:بهتر است رانندگان با احتیاط کامل در این مسیر‌ها ترددکنند ودر صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران گفت: به دلیل تداوم بارش و شرایط نامساعد جوی امروز چهارشنبه برخی مدارس شهرنوک آباد و تمامی مقاطع تحصیلی روستا‌ها و دهستان توابع نوک آباد در دوشیفت صبح وعصر تعطیل شد.

هفت مسیر ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است

ابراهیم جاوشیری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  ۹ مسیر ارتباطی جنوب استان بر اثر بارندگی‌ها بسته که تاکنون ۲ مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد و هفت مسیر دیگر همچنان بسته است؛افزود: با فروکش کردن آب و تلاش راهداران ۲ مسیر فنوج -اسپکه و فنوج- تنگ سرحه بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: مسیر‌های دلگان -زهکلوت، دلگان - هودیان، دلگان- جلگه، بزمان - دلگان، دلگان - ایرانشهر، بمپور- جلگه و فنوج - برمشک همچنان بسته است.

وی ادامه داد: بارش بیش از ۱۰۷ و ۷۸ میلی متری در مسیر‌های ارتباطی بزمان و خاش تردد برای ساکنان منطقه را غیر ممکن کرده است.

جاوشیری بیان کرد: از ساعت ۲۲ بارش باران در ایرانشهر شدت گرفت و در حال حاضر هوا نیمه ابری است.

وی گفت: سرویس دانش آموزان دلگان نیز در سیلاب گرفتار شده بود که بعد از هشت ساعت عملیات امداد و نجات بامداد امروز نجات یافتند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: تعدادی خودرو نیز در سیلاب گرفتار شده بودند که با کمک راهداران و نیرو‌های امداد و نجات رهایی یافتند.

وی اظهار داشت: این بارندگی‌ها باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر روستایی شده و اهالی برای عبور و مرور با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی گفت: برق برخی از مناطق نیز قطع و خساراتی به زیربنا‌ها وارد شده است.

انتهای پیام /پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار