برای اولین بار در فرودگاه فرانکفورت؛ تاکسی هوایی به داد مسافرن می‌رسد

تاکسی هوایی بدون سرنشین ولوکوپتر در آینده نزدیک در فرودگاه فرانکفورت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به جابه‌جایی مسافران می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان استارت آپ تاکسی هوایی مشهور به Volocopter اعلام کرده اند با فرودگاه فرانکفورت آلمان قرارداد بسته اند و مسافران برای انجام مسافرت‌های هوایی کوتاه مدت با استفاده از تاکسی هوایی‌های این شرکت می‌توانند به فرودگاه فرانکفورت مراجعه کنند.
 

استفاده از تاکسی هوایی در سال‌های اخیر در دنیا بسیار مورد علاقه افرادی که نمی‌خواهند در مسیر‌های پرترافیک زمینی معطل شوند مورد استقبال قرار گرفته است.
 

یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه ساخت تاکسی هوایی با طراحی منحصربه فرد، شرکت ولوکوپتر Volocopter است که برای شروع حمل و نقل مسافران در مسیر‌های کوتاه مدت درون شهری با فرودگاه فرانکفورت قرارداد بسته است.
 
این شرکت چندی پیش آزمایش موفقیت آمیز پرواز تاکسی‌های هوایی بدون سرنشین در شهر دبی کشور امارات متحده عربی را با موفقیت پشت سرگذاشته است.
 

ولو کوپتر قابلیت استفاده دو سرنشین را دارد و افراد می‌توانند با استفاده از تاکسی هوایی از مبدا به مقصد بدون گیر افتادن در ترافیک زمینی جابه جا شوند.
 
منبع:Newatlas
 
انتهای پیام/

تاکسی هوایی برای اولین بار درفرودگاه فرانکفورت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار