علیرضا رضایی: برای موفقیت در جام جهانی با همه توان تلاش می کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: درست است در رقابت های جام جهانی کار سختی داریم اما برای رسیدن به موفقیت همه تلاش خود را خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد سال 2019 روزهای 25 و 26 اسفند در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می شود که تیم ایران با تیم های آمریکا، گرجستان مغولستان همگروه شد.

بر همین اساس قرار است تیم ملی زیر 23 سال (امید) کشورمان به نمایندگی از تیم بزرگسالان در این رقابت ها شرکت کند که علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی درباره رقابت های جام جهانی اظهار داشت: اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های جام جهانی از 27 بهمن ماه آغاز می شود و آزادکاران امید باید از فرصت به دست آماده نهایت استفاده را ببرند و نشان دهند برای آینده خود برنامه دارند.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: درست است ما با تیم جوانی راهی روسیه می شویم اما من به کشتی گیرانمان اعتقاد دارم و مطمئن هستم آنها برای رسیدن به موفقیت روی تشک مسابقه هیچ چیز کم نمی گذارند.

وی درباره همگروهی ایران با تیم های آمریکا، گرجستان و مغلوستان گفت: به طور حتم گروه سختی داریم، به خصوص اینکه آمریکا با بهترین نفرات خود راهی این مسابقات می شود اما ما برای کسب نتیجه مطلوب همه تلاشمان را خواهیم کرد.

رضایی درباره این سوال که با توجه به نزدیک بودن 2 رقابت جام جهانی و رقابت های قهرمانی آسیا آیا ترکیب تیم های اعزامی به این مسابقات متفاوت خواهد بود گفت: به طور حتم با دو تیم متفاوت در این دو رویداد به میدان خواهیم رفت که ترکیب تیم های ملی به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است در دیگر گروه مسابقات جام جهانی تیم های روسیه، کوبا، ژاپن و ترکیه قرار دارند و طبق برنامه مسابقات ایران در این رقابت ها ابتدا با تیم مغولستان مسابقه می دهد و سپس به ترتیب مقابل تیم های آمریکا و گرجستان به میدان می رود.


بیشتر بخوانید:

۵ چهره سرشناس کشتی ایران در جام دانکلوف

واکنش uww به حضور تیم امید ایران در جام جهانی کشتی آزاد


انتهای پیام/

صحبت های علیرضا رضایی درباره تیم ملی کشتی آزاد امید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار