بازگشایی محور‌های روستایی برف‌گیر استان کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: محور رودبار - ایرانشهر با همت راهداران شهرستان رودبار جنوب و دستگاه‌های راهدار بازگشایی شد.

محور‌های روستایی برف‌گیر بازگشایی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان اظهار داشت: محور رودبار ایرانشهر که در پی بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته مسدود شده بود با همت راهداران شهرستان رودبار جنوب و دستگاه‌های راهداربازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: با توجه به گذر چند رودخانه و مسیل از عرض محور رودبار- ایرانشهر و بارش شدید باران و در پی آن جاری شدن سیلاب این محور مسدود شد، که به جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از خسارت‌های جانی این مسیر توسط راهداری مسدود شد.

وی با بیان اینکه معمولا بارش باران در این مناطق سیل‌آسا است، بیان کرد: طغیان رودخانه‌ها در هفت شهرستان ضمن مسدود کردن چندین محور اصلی به محور‌های روستایی شهرستان‌ها هم خسارت وارد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه خسارت‌های سیلاب به محور‌های ارتباطی و ابنیه جاده‌ها در حال جمع‌بندی میدانی و نهایی است، گفت: با توجه به حجم سیلاب بسیاری از راه‌های روستایی نیاز به تیغ‌زنی و بازگشایی دارد که این مهم در دستور کار ادارات راهداری شهرستان‌ها قرار گرفته است.

جمیلی با اشاره به بارش سنگین برف در بخش ساردوئیه جیرفت گفت: کار بازگشایی محور‌های روستایی برفگیر از صبح امروز آغاز شده است.

 

انتهای پیام/س

بازگشایی محور رودبار- ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار