جلسه توجیهی دانش آموزان برتر مسابقات آزمایشگاهی برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه توجیهی گروه‌های دانش آموزی برتر مسابقات آزمایشگاهی خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای آشنایی و ارائه برنامه‌های آموزشی لازم برای آمادگی دانش آموزان برتر مسابقات آزمایشگاهی در مرحله قطبی، جلسه توجیهی این رقابت‌ها برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه از بین تیم‌های برتر فقط یک تیم جهت شرکت در مرحله قطبی مسابقات آزمایشگاهی معرفی می‌شود، انتظار می‌رود این مرحله آموزشی به عنوان یک رقابت موثر و سودمند برای مدیران و دانش آموزان منتخب تلقی شود.

عبدی پور با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی دروس آزمایشگاهی به زودی برگزار می‌شود، عنوان کرد: دانش آموزان منتخب می‌بایست برای حضور مستمر در کلاس‌های آموزشی و استفاده از مطالب مربوطه زمان و تلاش لازم را اختصاص دهند تا بتوانند با کسب آموزش‌های لازم برای حضور در مرحله قطبی آمادگی کامل داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان گفت: امیدواریم تیمی که برای شرکت در مرحله قطبی مسابقات آزمایشگاهی انتخاب می‌شود بتواند با یاری گرفتن از کوشش خود و راهنمایی‌های دبیران تخصصی در مرحله قطبی به نتیجه عالی و موفقیت آمیزی دست یابد.

گفتنی است؛ کارگاه‌های آموزشی دروس زیست شناسی، فیزیک و شیمی از امروز در پژوهشسرای خوارزمی و آزمایشگاه جابربن حیان با مدرسی دبیران مجرب و اساتید برجسته شهرستان بهبهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.