۹ پزشک متخصص جذب بیمارستان امام خمینی مهاباد شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: امسال ۹ پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی مهاباد جذب شدند تا دسترسی بیماران مراجعه کننده به بیمارستان به پزشکان متخصص ۲۴ ساعته شود.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ۹ پزشک متخصص امسال در بیمارستان امام خمینی مهاباد جذب شدند تا  بیماران مراجعه کننده  در دو نوبت صبح و عصر بدون معطلی به پزشک متخصص دسترسی داشته باشند.

وی افزود: این پزشکان در رشته‌های گوش و حلق و بینی (ENT)، زنان و زایمان، طب اورژانس، روانپزشکی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، ارتوپدی، داخلی مغز و اعصاب، پوست و مو جذب شده اند به این ترتیب تعداد متخصصین این بیمارستان به بیش از ۵۵ پزشک رسیده است.

وی ماندگاری پزشکان در بیمارستان را از برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و اضافه کرد: پیش از آغاز برنامه طرح تحول نظام سلامت در سیستم درمان در بیشتر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی کشور، بیماران و مراجعان در خارج از ساعات اداری (عصر، شب و ایام تعطیل) دسترسی مناسبی به پزشک متخصص نداشتندکه با اجرای طرح ماندگاری پزشکان مراجعین می‌توانند با پرداخت تعرفه دولتی بدون معطلی به پزشک متخصص دسترسی داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با اجرای برنامه ماندگاری پزشکان متخصص، نوبت عصر درمانگاه تخصصی بیمارستان فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون این درمانگاه روزانه در هر دو نوبت صبح و عصر پذیرای بیش از ۵۰۰ مراجعه کننده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان مشکل کمبود فضای فیزیکی و تکریم ارباب رجوع برطرف شده و بیماران در فضایی استاندارد ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/ج

جذب پزشکان متخصص در بیمارستان شهرستان مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.