گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات استان

مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت : گمرک کرمانشاه با بیش از ۷۶۱ میلیون دلار صادرات در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری سهم نخست میزان صادرات استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خلیل حیدری مدیرکل گمرکات کرمانشاه تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه را در این مدت ۷۶۱ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۰۳ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۶۶ تن ذکرکرد.

وی گفت : این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۳ درصد و از حیث وزن نیز ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۹۴ هزار و ۵۷ دلار کالا با وزن سه میلیون و ۲۴۱ هزار و ۲۳۸ تن در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۸۵ درصد و از حیث وزن ۵۸ درصد افزایش داشته است.

حیدری در ادامه بیان داشت: در این مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۴۹۷ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۹ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۵۹۷ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۷۸ درصد افزایش و از حیث وزن نیز رشد ۳۴۹ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۹۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۱۵۰ دلار کالا به وزن ۲۴۲ هزار و ۶۵۴ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۵۶ درصد و از لحاظ ارزش ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

وی همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را ۱۹ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۷۶۵ دلار کالا به وزن ۱۰۶ هزار و ۹۲۰ تن عنوان نمود و افزود: این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۴ درصد و از لحاظ وزن ۳۴۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه، عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، سیب زمینی محفوظ شده، نایلون پلاستیکی رولی، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده، انواع کاشی دیواری، کیسه نایلونی، رول نایلونی، پیاز و موسیر، خیار و خیار ترشی تازه یا سردکرده، سیب تازه، گرانول پلی اتیلن، عنوان کرد و افزود: بیشتر کالا‌های فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۷۶۱ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۰۳ دلار کالا

 

برچسب ها: صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار