رفعتی: ورزشگاه یادگار امام تبریز شرایط استفاده از VAR را ندارد / کرمانشاهی محروم نشده است

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: قصد استفاده از سیستم VAR در بازی تراکتورسازی و استقلال نداریم چرا که ورزشگاه یادگار امام شرایط لازم را ندارد.

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت باشگاه تراکتورسازی برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در بازی با استقلال اظهار کرد: ورزشگاه یادگار امام تبریز شرایط استفاده از سیستم VAR ندارد تا در بازی تراکتورسازی و استقلال از این سیستم بهره ببریم.

او ادامه داد: قصد استفاده آزمایشی از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در بازی تراکتورسازی و استقلال نداریم چرا که ورزشگاه یادگار امام تبریز شرایط استفاده از این سیستم را ندارد.

سیستم VARرا به صورت آفلاین در بازی پرسپولیس و پدیده استفاده کردیم

رفعتی درباره اظهارات خسروی مبنی بر اینکه سیستم کمک داور ویدیویی باید به صورت آفلاین آزمایش شود، گفت: بله ما هم در چند بازی به خصوص دیدار پرسپولیس و پدیده از سیستم VAR به صورت آفلاین استفاده کردیم. همچنین مسئول کمیته بین المللی فوتبال باید این سیستم را تست کند که هنوز زمان این آزمایش فرا نرسیده است.

فیفا باید سیستم کمک داور ویدیویی را تایید کند 

رئیس دپارتمان داوری درباره زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی تصریح کرد: ما دوست داریم که هر چه سریعتر از سیستم کمک داور ویدیویی در بازی‌های لیگ برتر استفاده کنیم. به هر حال کار‌ها را انجام می‌دهیم و امیدوارم تا پایان فصل جاری بتوانیم از این سیستم استفاده کنیم. البته فیفا باید سیستم کمک داور ویدیویی را تایید کند تا ما بتوانیم از آن بهره ببریم.

او درباره اشتباهات داوری در هفته هفدهم و اعتراض تیم‌ها به قضاوت‌ها گفت: بله در برخی از بازی‌ها اشتباهاتی صورت گرفت که بعضی از آن‌ها به حق و برخی دیگر به ناحق بود. کرمانشاهی داور بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس محروم نیست و به قضاوت هایش ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: ۹۰ درصد سکو‌ها در بازی تراکتور و استقلال در اختیار تبریزی‌ها قرار می‌گیرد/ فدراسیون و سازمان لیگ با صدور بیانیه باشگاه‌ها تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند

رفعتی: در بازی پرسپولیس و پدیده از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شود

استفاده از داوران پشت دروازه در لیگ برتر


انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار