نمایشگاه چلچراغ در اردکان گشایش یافت

جشنواره چلچراغ به همت فرمانداری شهرستان اردکان با موضوعات هنری افتتاح شد.

نمایشگاه چلچراغ در اردکان گشایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، جشنواره چلچراغ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی و با نمایش ۴۰ عکس از سید علی اکبر کلاهدوزان با موضوعات انقلاب،۴۰ اثر نقاشی، کتابخوانی، مسابقات ورزشی و اوریگامی به صورت انفرادی و خانوادگی و با همت فرمانداری شهرستان اردکان در بافت تاریخی خانه آیت الله خاتمی و سنایی گشایش یافت.

هادی مقیمی فرماندار شهرستان اردکان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه چلچراغ با هدف زنده نگه داشتن و احیای هنر هنرمندان  افتتاح شده است.

وی افزود: در این جشنواره هنرمندان شهرستان اردکان با به نمایش گذاشتن هنر‌های دستی، آثار خطی و نقاشی روح هنر را زنده نگه می‌دارند.

مقیمی با اشاره به اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب نباید مختص به دهه فجر باشد اظهار داشت: جشن‌های پیروزی انقلاب در شهرستان اردکان با برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها تا عید نو روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برگزاری شب شعر انقلابی، نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و تولیدات خانگی ، نمایشگاه آثار کودکان،سنجش سلامت کو دکان، غربالگری و گردش در بافت تاریخی، ارائه مشاوره‌های خانوادگی به صورت رایگان از برنامه‌های این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است: این نمایشگاه  ۲۵ بهمن ماه در بافت تاریخی خانه آیت الله خاتمی و سنایی برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ی

افتتاح نمایشگاه چلچراغ در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.