مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد:

اولویت اصلی مسوولان نگهداری مردم و رفع نگرانی‌های اقتصادی و فرهنگی است

آیت الله نوری همدانی گفت:ما قدردان حضور مردم هستیم که یکبار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشته و چشم فتنه خارج و داخل را کور کردن و نشان دادن پیمان شان با امام و شهدا و رهبری محکم‌تر از هر زمانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله العظمی  نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، فرهنگ را زیربنای جامعه دانست و گفت: اگر فرهنگ مطابق با اسلام و اهلبیت علیهم السلام باشد میتوان گفت که موفق بوده ایم.

وی با اشاره به شکوه عزاداری ایام فاطمیه افزود: این فرهنگ علوی و فاطمی است که میتواند انقلاب را حفظ کند، چون این فرهنگ است که ظلم ناپذیر است این فرهنگ اهلبیت علیهم السلام است که عزت طلبی دارد عدالت محوری دارد.

معظم‌له شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را قابل تقدیر فراوان دانست و افزود: مردم نشان دادن عهدی که با امام و شهدا و رهبری بسته‌اند از گذشته مستحکم‌تر هستند و حساب اصل انقلاب و نظام را با عملکرد بعضی از مسوولان جدا میدانند و این حضور برای اصل انقلاب و نظام و حمایت از رهبری بود نه برای تایید عملکرد بعضی از مسوولان، چون مردم حقیقتاً از عملکرد اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی رضایت ندارند.

آیت الله العظمی نوری همدانی وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه را حول محور ولایت فقیه دانست و افزود: انقلابی کسی است که به نظرات توصیه‌های ایشان عملی کند.

امام و رهبری تاکید بر وحدت دارند و اختلاف را راه نفوذ دشمن میدانند لذا نباید برای دشمن خوراک درست کرد با بودن اصل مترقی ولایت فقیه اختلاف معنا ندارد.

وی مردم سالاری را شاخصه اصلی انقلاب دانست و گفت: مردم با حضور خود یکبار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشته وچشم فتنه داخل و خارج را کور کردن.

انتهای پیام/الف

نگهداری مردم و رفع نگرانی‌های اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت کار مسوولان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار