معاون وزیر صمت خبر داد؛

تولید بیش از ۱۵۰۰ خودرو توسط خودروساز‌های داخلی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید بیش از یک هزار و ۵۰۰ خودرو توسط خودروساز‌های داخلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار داشت: تولید خودروساز‌های داخلی ایران خودرو و سایپا به بیش از یک هزار و ۵۰۰ خودور رسیده است.

وی با بیان اینکه تولید خودروساز‌های داخلی ایران خودرو و سایپا به بیش از یک هزار و ۵۰۰ خودور رسیده است، تصریح کرد: طبق توافق انجام شده ۲۰ درصد از تولیدات خودروساز‌ها فروش فوری می‌شود و ۸۰ درصد تولید نیز به تعهدات انجام شده تعلق می‌گیرد و در بعضی خودروساز‌ها این نسبت ۱۰ به ۹۰ درصد هم می‌رسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوردروسازان موظف هستند خودرو‌های پیش‌فروش شده را با قیمت توافق شده به مشتری عرضه کنند.

تابش بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی باید اصل بر تسهیل‌گری باشد و از سنگ‌اندازی‌ها و مانع‌تراشی‌های بی‌مورد خودداری شود.

وی اظهار کرد: با توجه به ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی نباید فرصت‌سوزی کرد و باید با مدیریت زمان حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های موجود انجام داد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان همچنین گفت: قیمت مرغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده است که جوجه یک روزه دو هزار و ۴۰۰ تومانی و نهاده دامی با ارز دولتی چهار هزار و ۲۰۰ تومانی مبنای این قیمت‌گذاری قرار گرفته است.

تابش بیان کرد: با توجه به توافق انجام شده جهاد کشاوزی موظف است جوجه و نهاده دامی با ارز دولتی را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

انتهای پیام/ح

۲۰ درصد از تولیدات خودروساز‌ها فروش فوری می‌شود

برچسب ها: خودرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.