آیا سهمیه ورود به طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده افزایش می‌یابد؟

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص اختصاص سهمیه طرح ترافیک به خبرنگاران در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

آیا سهمیه ورود به طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده افزایش می‌یابد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران، در پاسخ به این پرسش که میزان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده افزایش می‌یابد، گفت: سهمیه در اختیار کمیته نیست بلکه شورا مشخص می‌کند؛ سال گذشته شورا ۳ درصد سهمیه برای موارد خاص در نظر گرفت که خبرنگاران را هم شامل می‌شد.

وی گفت: در جلسه مشترکی که بین کمیسیون اجتماعی و حمل‌ونقل شورای شهر تهران برگزار شده از وزارت ارشاد هم دعوت کردیم همچنین تعدادی از مدیران حوزه مطبوعات، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، رسانه‌های مجازی و معاونت حمل‌ونقل حضور داشتند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سه جلسه مفصل در این زمینه برگزار و نظرات را جمع‌آوری کردیم، گفت: همچنین توسط معاونت حمل‌ونقل ترافیک پیش‌نویس آیین‌نامه‌ای تهیه شد، نظرخواهی صورت گرفت تا اشکالاتی که سال گذشته وجود داشت امسال مرتفع شود.


بیشتر بخوانید: از طرح ترافیکی که به جای خبرنگار به نام برخی مسولان و فرزندانشان تمام شد تا شیوه عجیب پاسخ یک وزیر به سوال خبرنگار + فیلم


وی در پاسخ به این پرسش که سال گذشته افرادی که خبرنگار نبودند مانند نمایندگان مجلس طرح خبرنگاری دریافت کردند، گفت: نگاه ما این است که بیشتر محدودیت ایجاد کنیم تا شهروندان به سمت استفاده از حمل‌ونقل عمومی بروند. همچنین افرادی که طرح ترافیک دریافت نمی‌کنند به آن‌ها کارت مترو و اتوبوس داده می‌شود.

به گفته حق‌شناس این کار در جهت بالا بردن فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی و کاهش استفاده از خودروی شخصی است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فیفی
۱۹:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
تو رو خدا دیگه گرون نکنین
آخرین اخبار