سامانه سرد و بارشی اردبیل را فرا می‌گیرد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از ورود سامانه سرد و بارشی از عصر روز جمعه به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن) در مناطق شمالی آسمان ابری و در سایر مناطق استان آسمانی صاف با افزایش نسبی دما در طول روز پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: هوای ابری برای شمال استان اردبیل در روز پنجشنبه تداوم داشته و در سایر مناطق در این روز آسمان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از حوالی ظهر جمعه با ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل، در مناطقی از استان بارش باران آغاز شده و از عصر جمعه بتدریج در بیشتر مناطق استان گسترش می‌یابد.

دولتی مهر گفت: اوج بارش از عصر جمعه تا عصر شنبه پیش بینی می‌شود، اما بصورت متناوب تا قبل از ظهر دوشنبه در برخی از مناطق استان اردبیل بویژه مناطق مرکزی و جنوبی تداوم می‌یابد.

وی افزود: با توجه به کاهش دما از روز شنبه هفته آینده بارش در مناطق مرکزی و جنوبی استان بصورت باران و برف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: ضمن اینکه هوای سرد توام با مه موقت تا اواسط هفته آینده در سطح استان اردبیل ماندگار است.

انتهای پیام/ح

کاهش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.