سرمربیان پرسپولیس و استقلال رو در رو نشدند/ واکنش برانکو به برگزاری دربی در عید نوروز

نشست خبری سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری سرمربیان تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

کریم بوستانی، سرمربی آبی‌های خوزستان که پانزده دقیقه زودتر به نشست خبری آمده بود، در طبقه همکف حاضر شد تا ساعت ۱۳ پاسخگوی اصحاب رسانه باشد. او در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد، می‌گویند فوتبال کثیف است، اما کار می‌کنند و پولش را می‌گیرند و خرج زندگی می‌کنند. انگار پول فوتبال تمیز است.

همچنین پس از پایان نشست خبری، بوستانی حدود ۱۵ دقیقه منتظر دیدار با برانکو بود، اما بنابر دلایلی این دو مربی با یکدیگر رو در رو نشدند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس از ساعت ۱۳:۳۰ وارد نشست خبری سازمان لیگ شد و ابتدا با خبرنگاران سلام و احوالپرسی کرد. او سپس درباره شرایط بازی با استقلال خوزستان، داوری در لیگ برتر، دست‌های پشت پرده و ... صحبت کرد و همچنین واکنش جالبی به برگزاری دربی در روز ۱۰ فروردین داشت.

او در این باره بیان کرد: نمی‌دانم چه جوابی بدهم و برنامه به این‌گونه است، اما می‌دانم ملی‌پوشان مستقیم از تیم ملی به دربی می‌آیند.

همچنین وی در مورد برنامه فشرده لیگ برتر اظهار نظر جالبی داشت؛ به ما گفتند این برنامه است و طوری دیگری نمی‌شود، آن را تغییر داد. بعد می‌گویم آیا می‌شود آن را تغییر دهید می‌گویند نه! خب ما باید چه کنیم؟ باید بروم و خودم را از برج میلاد پایین بیندازم؟

نشست خبری این ۲ مربی ساعت ۱۴ به پایان رسید.

گفتنی است، در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ برتر، سپاهان اصفهان با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده شهر خودرو دوم است و شاگردان یحیی گل محمدی سوم هستند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باید پنج شنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان برود.


بیشتر بخوانید:

بشار رسن از پرسپولیس جدا می‌شود؟

انتقام پرسپولیس از استقلال

ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس/ از حضور وزیر سابق تا مربی تیم ملی فوتبال


انتهای پیام/

حواشی نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.