پرداخت تسهیلات ۵۰میلیون تومانی اشتغال روستایی به مددجویان بهزیستی

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: تسهیلات ۵۰ میلیونی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک در روستاها به مددجویان بهزیستی پرداخت می شود.

پرداخت تسهیلات ۵۰میلیون تومانی اشتغال روستایی به مددجویان بهزیستیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهناز کاشی رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: سود در نظر گرفته شده برای این تسهیلات در مناطق مرزی ۴ درصد، روستا‌ها ۶ درصد و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر ۱۰ درصد است و به مشاغلی پرداخت می‌شود که در رسته‌های اعلام شده باشند

وی افزود: تلاش ما این است که سقف پرداخت تسهیلات در برخش کارآفرینی را برداریم تا بتوانیم اشتغال بیشتری را ایجاد کنیم و امیدواریم این مهم مورد تصویب کمیته اشتغال بانک مرکزی قرار گیرد.

رئیس دبیرخانه اشتغال بهزیستی در بخش دیگری از گفتگوی خود گفت: با هدف شغل برای معلول، ۵۶ رسته شغلی ویژه در آزمون استخدامی اسفند ماه مشخص شده است و افراد معلول در صورت کسب نمره لازم می‌توانند در استان مورد نظر خود مشغول خدمت شوند.

کاشی افزود: در واقع باید گفت: در آزمون استخدامی سهمیه ویژه‌ای برای معلولان درنظر گرفته شده و شرط بومی بودن نیز حذف شده است.


انتهای پیام//م. م
 
 

تشویق کارآفرینی در بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.