کالای قاچاق میلیاردی در کازرون توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ۵۲۷ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در محور چنارشاهیجان به ۴ دستگاه خودرو مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۲۰۰ دست رینگ خودرو، ۲ عدد سوپاپ، ۲۰۰ عدد یاتاقان، ۱۰۴ عدد پیستان، ۳۰ عدداسپیک، ۵۰۰ عددبوش خودرو، ۱۷۱ عدد گژنپیین، ۴ دستگاه میل لنگ، ۸ دستگاه سر سیلندر، ۱۰۰ عدد سوزن انژکتور خودرو، ۴۷۳ جفت کفش، ۶۰ سرویس ظرف ۳ تکه و ۱۲ عدد قابلمه چینی به ارزش یک میلیارد و ۵۲۷ میلیون ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ محمدعبادی ن‍ژاد با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیاردو ۵۲۷ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان درخواست کرد با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و کاهش سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/چ

توقیف قاچاق کالا در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.