پنتاگون: گفتگو‌ها درباره افزایش نیرو‌های نظامی آمریکا در لهستان ادامه دارد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با رد گزارش‌های اخیر درباره افزایش نیرو‌های نظامی این کشور در لهستان اعلام کرد هیچ توافقی در این‌باره تاکنون صورت نگرفته است، اما گفتگو‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفتگوها درباره افزایش نیروهای نظامی آمریکا در لهستان ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تاکنون توافقی بین واشنگتن و وَرشو درباره  افزایش نیروهای نظامی این کشور در لهستان صورت نگرفته  و گفتگو در این زمینه ادامه دارد.

 اریک پهون، سخنگوی وزارت دفاع روز چهارشنبه با قرائت بیانیه مطبوعاتی افزود: «هر گونه گمانی‌زنی درباره افزایش نیرو در لهستان یا توافق در این باره بی‌اساس است، اما گفتگوها در این زمینه ادامه دارد و نتیجه این گفتگوها در زمان مناسب اعلام خواهد شد».

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سال گذشته میلادی با بیان اینکه واشنگتن نگرانی‌های لهستان درباره اقدامات احتمالی روسیه را درک می‌کند، اعلام کرد آمریکا در حال بررسی درخواست ورشو (پایتخت لهستان) برای حضور دائم نظامی آمریکا در لهستان است.

پیش از این روزنامه فایننشال تایمز به نقل از سفیر آمریکا در لهستان گزارش داده بود که نیروهای نظامی آمریکا در لهستان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
پس لهستان مستعمره آمریکا شده
آخرین اخبار