سانداکاران کرمانی بر سکوی سوم رقابت های ووشو قهرمانی کشور

پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان کشور در بخش ساندای پسران که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، با مقام سومی کرمانی ها پایان یافت.

رضا امیری، رییس هیئت ووشو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان کشور ـ انتخابی تیم ملی، گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از روز سه شنبه با حضور نمایندگان ۳۵ تیم از استان های سراسر کشور به میزبانی نجف آباد اصفهان، در سالن موهبت آغاز شد.

وی افزود: تیم استان کرمان به مربیگری استاد نوروزی در این رقابت ها حضور یافت.          

امیری تصریح کرد: رقابت های بخش ساندا (مبارزه) با حضور ۲۸۷ ووشوکار در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی یادآور شد: در پایان این بخش، تیم استان مازندران با کسب سه مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز در رتبه نخست ایستاد، سیستان و بلوچستان با ۲ طلا و یک برنز دوم شد و کرمان با یک طلا و ۲ نقره به مقام سوم دست یافت.

رییس هیئت ووشو استان کرمان گفت: بر این اساس، در رده سنی نوجوانان در وزن منهای ۴۲ و منهای ۴۵ کیلوگرم به ترتیب ابوالفضل مرادی و محمدامین ملانی نقره گرفتند و در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ابوالفضل بندی اسدی به مدال طلا دست یافت.

امیری افزود: رقابت های بخش تالو (اجرای فرم) نیز از فردا (پنجشنبه) با حضور ۱۵۸ تالوکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان آغاز و سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه نفرات برتر این رقابت ها در ۲ بخش تالو و ساندا به اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران دعوت می شوند، تصریح کرد: تیم ووشوی جوانان ایران، سال آینده پیکارهای قهرمانی آسیا در برونئی را پیش رو دارد.

انتهای پیام/ب

کسب مقام سوم رقابت های کشوری توسط ووشوکاران کرمانی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار