سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهرها/ جمعه آسمان غرب کشور ابری می‌شود + جدول

طی امروز و فردا جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد.

افزایش غلظت آلاینده های جوی در کلانشهرها/به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز و فردا جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده که در شهرهای صنعتی و پر جمعیت سبب افزایش غلظت آلاینده ها خواهد شد.

اواخر روز پنچشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب کشور وارد خواهد شد که سبب ابرناکی، بارش پراکنده برف و باران در شمال غرب و غرب خواهد شد.

روز جمعه با تقویت این سامانه گستره بارش ها علاوه بر مناطق ذکر شده به دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، غرب سواحل خزر و به بخش هایی از جنوب، شرق و مرکز کشور کشیده شده و سبب بارش باران در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ورود برف و باران در برخی نقاط کشور/ تهران بارانی است + جدول


شدت بارش روز جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال شرق خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، غرب فارس و شمال فارس پیش بینی می شود. همچنین روز جمعه غرب خلیج فارس مواج پیش بینی می شود. روز شنبه این سامانه در کل کشور فعال است که بتدریج از فعالیت آن در نیمه غربی کاسته خواهد شد.

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهرها/ جمعه آسمان غرب کشور ابری می‌شود

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهرها/ جمعه آسمان غرب کشور ابری می‌شود

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در کلانشهرها/ جمعه آسمان غرب کشور ابری می‌شود

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۲۵ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب.م
۱۱:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لطفا مسئولان به کاهش جمعیت در پایتخت بیندیشند متاسفانه خیلی از کارخانجات و شرکتها در شهرستانها در تهران نیز دفتر دارند که با بودن وسایل ارتباطی مانند اینترنت، فاکس و... نیازی به دایر کردن دفاتر عریض و طویل نمی باشد.کاهش جمعیت در پایتخت باعث سالم شدن هوا ،کاهش ترافیک و نظم رانندگی میگردد.بسیاری از بیماریهای نهان و آشکار به هوای آلوده مربوط میگردد که دولت باید کاری در این مورد نماید
آخرین اخبار