یک هفته میزبانی اصفهان از ۴۰ تاجر و بازرگان مسقط عمان

مدیرعامل مجموعه سبک بتن پرتیکان در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نشست تجاری و فرهنگی بین اصفهان و مسقط پایتخت کشور عمان با حضور ۴۰ تاجر و بازرگان عمانی به مدت یک هفته در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدجواد نصر اصفهانی مدیرعامل مجموعه سبک بتن پرتیکان در دانشگاه صنعتی اصفهان  اظهار کرد: بیش از ۴۰ نفر از تجار و بازرگانان کشور عمان به مدت هفت روز جهت برقراری جلسات B2B با صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و تجار اصفهانی به منظور توسعه و افزایش ارتباطات و حمایت از کالای تولید ملی میهمان جهان‌شهر اصفهان خواهند بود.

وی با بیان اینکه اصفهان از سوم تا نهم اسفندماه ۹۷ میزبان تجار و بازرگانان کشور عمان است افزود: محورهای این رویداد مذاکره با تجار و بازرگانان و ملاقات با سرمایه‌گذاران عمانی، آشنایی با نیازهای بازار عمان و صادرات بدون واسطه به آن کشور و آشنایی تجار و بازرگانان عمانی با توانمندی های صنعتگران اصفهانی و معرفی شرکت ها و تولید کنندگان موفق ایرانی برای امکان راه اندازی خطوط تولیدی در عمان است.

مدیرعامل مجموعه سبک بتن پرتیکان در دانشگاه صنعتی اصفهان «شهرک علمی و تحقیقاتی» ادامه داد: یک روز از یک هفته میزبانی، به عنوان «روز فرهنگی شهر اصفهان» در نظر گرفته شده است و با هدف معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و توریستی شهر اصفهان، همچنین معرفی مراکز فرهنگی به همتایان عمانی که در این رویداد حضور دارند می‌باشد.

نصر اصفهانی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه جانبی در اصفهان به مدت سه روز برنامه‌ریزی شده تا پتانسیل‌های صنایع دستی و برخی تولیدات مجموعه‌های تجاری اصفهان در معرض دید تجار عمان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دو روز بازدید از کارخانجات تولیدی برای صنایع مختلف از مصالح ساختمانی تا متریال‌های جدید، نانو تکنولوژی، صنایع سیمان و فولاد، مواد غذایی، کالاهای هنری و صنایع دستی برای تجار و بازرگانان کشور عمان برنامه‌ریزی شده است. 

نصر اصفهانی گفت: مرکز پژوهش‌های شورای شهر، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های مادی و معنوی خود را از برگزاری این رویداد انجام دادند.

وی با بیان اینکه در انتهای روز هفتم، اختتامیه و جمع بندی این رویداد برگزار خواهد شد اظهارکرد: هدف این رویداد، افزایش مراودات تجاری و فرهنگی بین دو شهر اصفهان و مسقط و در واقع کشور ایران و عمان است. 

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری نشست تجاری و فرهنگی بین اصفهان و مسقط پایتخت کشور عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.