مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی خبرداد:

با اخذ تسهیلات، برای جبران عقب ماندگی‌های سردشت تلاش خواهیم کرد

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی گفت: از طریق اخذ تسهیلات، برای جبران عقب ماندگی‌های سردشت تلاش خواهیم کرد.

سیف الله مطلبی مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: براساس قانون سعی خواهیم کرد که به به وسیله حمایت مالی از پروژه‌های خاص شهرداری سردشت و همچنین در توزیع قیر رایگان و ماشین آلات برای این شهرداری، تسهیلات مناسبی در نظر بگیریم تا عقب ماندگی‌های موجود در این شهرستان، جبران شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت روند انتخاب شهردار شهر جدید نلاس، با یادآوری اینکه بر اساس قانون هر مکانی که در آن شهرداری تاسیس شد، بعد از تاسیس آن یک نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود و تا سه ماه شورای شهر وقت دارد که شهردار جدید را بر اساس "آیین نامه شرایط احزار شهردار" انتخاب کند و برای صدور حکم به استانداری معرفی نماید، تصریح کرد: ما در طول این سه ماه با شورای شهر نلاس مشورت خواهیم کرد و شورای شهر هر کسی را که بر اساس آیین نامه دارای شرایط احراز باشد و پیشنهاد بدهند، برسی می‌کنیم و سپس در صورت تایید، به عنوان اولین شهردار نلاس معرفی می‌شود.

شهر نلاس از توابع شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ با ۲۱۲۵ خانوار دارای ٨۵۰۳ نفر جمعیت است.
 
 
انتهای پیام/م

عقب ماندگی های سردشت جبران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.