بابلسر میزبان دومین جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته

دومین جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته با محوریت بابلسر پایتخت گردشگری استان مازندران از ۱۲ تا ۱۷ اسفند، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صادق شفقت دبیر جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر تبلیغاتی که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بابلسر برگزار شد، گفت: جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته با محوریت بابلسر با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، همراه با برنامه‌های فرهنگی برپا می‌شود.

وی افزود: بابلسر، شهری توریستی است که ما می‌توانیم به بهانه‌های مختلف پذیرای مهمانان از اقصی نقاط کشور باشیم تا هم شاهد رشد اقتصادی و هم باعث معرفی هرچه بیشتر بابلسر شویم.

شفقت ترویج فرهنگ پرورش گل و گیاه، جمع آوری مشارکت‌های مردمی برای افزایش سرانه فضای سبز و حمایت از تولیدکنندگان شهری را از دیگر اهداف دومین جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته با محوریت بابلسر اعلام کرد.

عضو شورای شهر بابلسر، حضور کارناوال گل و گیاه و توزیع گُل در سطح شهر، اجرای موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان در حوزه نگهداری گل‌های زینتی و آپارتمانی، اجرای رادیو جشنواره، بازی‌های بومی و محلی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز، برنامه‌های فرهنگی و هنری، پرواز بالن آرزوها، برگزاری جشن بزرگ کودک و طبیعت به مناسبت هفته درختکاری در روز ۱۷ اسفند و مسابقه عکاسی در محیط نمایشگاه را برنامه‌هایی اعلام که در دومین جشنواره ملی گل و گیاه شهرستان بابلسر اجرا خواهد شد.

صادق شفقت گفت: دومین جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته با محوریت بابلسر در ۱۲۰ غرفه به مدت ۶ روز در مجتمع کاسپین واقع در ضلع جنوبی کمربندی غربی بابلسر برگزار می‌شود که ۲۰ غرفه از آن در اختیار ۱۲ تولیدکننده شهرستان بابلسر خواهد بود.

انتهای پیام/آ

 دومین جشنواره گل و گیاه و صنایع وابسته در بابلسر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار