در چهارمحال و بختیاری:

گردشگری و بوم‎گردی در رأس برنامه‎های توسعه

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گردشگری و بوم‎گردی در رأس برنامه‎های چشم انداز توسعه استان قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در برنامه رادیویی مردم و مسئولان در شبکه استانی صدای جهان بین گفت: گردشگری و بوم‎گردی در رأس برنامه‌های چشم انداز توسعه استان است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری با برخورداری از ظرفیت‌های بی بدیل در حوزه گردشگری طبیعی میتواند به قطب بوم‎گردی کشور تبدیل شود که در این خصوص باید بیش از پیش تلاش شود.

مردانی ادامه داد: قرارگیری بین دو استان صنعتی و بزرگ کشور و متصل کننده کریدور فلات مرکزی به جنوب کشور موقعیت جغرافیایی مهمی را برای چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده است و میطلبد تا از این فرصت در راستای توسعه بیشتر منطقه بهره گیری کرد.

وی، مهار بیکاری و رونق اشتغال را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها در استان بیان و اضافه کرد: با رونق گردشگری، توسعه صنعت و خدمات، میتوان نرخ بیکاری را کاهش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر خدمات رسانی بیش از پیش به مردم افزود: در همین راستا و با دستور استاندار، تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روز‌های دوشنبه هر هفته را به بررسی امور ارباب رجوع اختصاص داده‎اند و میز خدمت در ادارات دایر شده است.

مردانی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه و حماسی مردم وظیفه مسئولان را سنگین‎تر کرده است و باید با پشتکار بیشتر برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ش

قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: استانداری ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار