نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها:

ناتوانی شهرداری‌ها در پرداخت حقوق کارکنان یک مسئله ملی است

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ۸۰ درصد شهرداری‌ها در زمینه پرداخت حقوق کارکنان خود مشکل دارند گفت: این‌یک مسئله ساختاری در سطح ملی است و دولت باید در کنار شهرداری‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مصطفی احمدزاده نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها،مسئله کمبود منابع مالی برای پرداخت حقوق کارکنان در شهرداری‌ها را یکی از اساسی‌ترین مشکلات این نهاد عمومی دانست و توضیح داد: این موضوع به‌ویژه در روز‌های منتهی به پایان سال و تعطیلات عید نوروز بیشتر به چشم می‌آید و باید پذیرفت این مشکل تنها مربوط به شهرداری‌ها نیست بلکه موضوعی در سطح ملی است.

وی بابیان اینکه ۸۰ درصد شهرداری‌ها با مشکل کمبود منابع مالی مواجه هستند افزود: این آمار نشان می‌دهد که مسئله ساختاری است و اگرچه کیفیت عملکرد شهرداری‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد، اما مسئله ریشه‌ای‌تر از این‌هاست که سازمان‌های دیگر از این مسئولیت شانه خالی کنند.

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: دولت باید از تمام منابع مالی در اختیار خود برای رفع این مشکل ساختاری بهره ببرد و به شهرداری‌ها در هر قالبی که هست کمک کند تا مدیریت شهری بتواند حقوق کارکنان خود را در ماه‌های منتهی به پایان سال پرداخت کند.

انتهای پیام/م

لزوم کمک دولت به شهرداری ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.