۴۷ مدرسه امین در لرستان فعالیت می کنند

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت قریب به ۴۷ مدرسه امین در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد، ولی پور،معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت قریب به ۴۷ مدرسه امین در این استان خبر داد.


 محمد، ولی پوربا اشاره به اینکه همکاری و تعامل حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نیرو‌های مومن و انقلابی برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد، گفت: باید تلاش شود تا برنامه‌های این دو نهاد بصورت هدفمند و مطلوب برای تربیت دینی دانش آموزان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه کیفیت محوری باید در راس برنامه‌های تبلیغی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش قرار گیرد یادآور شد: حوزه و آموزش و پرورش برای اجرای مطلوب برنامه‌ها باید همت جهادی داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه در طول سال کارگاه‌های دانش افزایی برای مبلغان و مربیان پرورشی برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری آموزش‌های ضمن خدمت بصورت ترمی برای مبلغان، جلسات هم افزایی ماهانه و همچنین رصد، ارزیابی و بررسی فعالیت مبلغان در مدارس از دیگر برنامه‌های کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش است که در طول سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام، ولی پور در ادامه با اشاره به فرار رسیدن هفته امور تربیتی تصریح کرد:در این هفته نمایشگاهی از فعالیت‌ها و خدمات مبلغان در مدارس و تبلیغ آنان در بین قشر دانش آموز در مصلی الغدیر خرم آباد دایر خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری همایش توجیهی مبلغان هجرت و مستقر در اماکن تبلیغی استان خبر داد و گفت: این همایش نیز با هدف توجیه و تبیین سرفصل‌های تبلیغی موثر و کارآمد تا پایان سال برای مبلغان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۴۷ مدرسه امین در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.