معاون وزیر راه و شهرسازی در قم مطرح کرد؛

تفویض کار‌ها به شهرداری‌ها برای بازآفرینی شهری سیاست دولت است/بازآفرینی شهری نیازمند مشارکت مردم است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:برای بازآفرینی شهری در قم نیازمند حضور مردم هستیم بازآفرینی شهری بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

تفویض کار‌ها به شهرداری‌ها برای بازآفرینی شهری سیاست دولت است/بازآفرینی شهری نیازمند مشارکت مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر پنجشنبه در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری اظهار کرد:در بازآفرینی شهری به خصوص در بافت‌های تاریخی به اقدامات نرم اعتقاد داریم، در این بافت‌ها کمبود سرانه‌های شهری را شاهد هستیم.

وی افزود: برای بازآفرینی شهری در قم نیازمند حضور مردم هستیم و خود مردم باید در این زمینه به صحنه بیایند، بازآفرینی شهری بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

پژمان تفویض کار‌ها به شهرداری‌ها برای بازآفرینی شهری را سیاست دولت دانست و تصریح کرد: باید بازآفرینی شهری در قم براساس یک طرح جامع و با همکاری دستگاه‌های مختلف و مردم صورت بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: قرار بود که اراضی ۳۲ هکتاری در منطقه پردیسان در اختیار افراد ساکن سکونتگاه‌های غیررسمی قرار بگیرد، این کار ممکن است و محدودیت‌ها را در این زمینه خواهیم برداشت تا ساکنان این سکونت‌گاه‌ها صاحب منزل شوند.

 وی خاطرنشان کرد: شیوه استفاده از اراضی ۴۸ هکتاری در منطقه پردیسان مشخص نیست، برای استفاده از این اراضی عجله داریم، اما باید به گونه‌ای استفاده شود که بازآفرینی شهری در قم صورت بگیرد، گزینه‌های مختلفی در این خصوص وجود دارد، ولی باید براساس نظر مقام‌های محلی، اولویت بندی برای استفاده از اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان صورت بگیرد.

انتهای پیام/ش

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار