امام جمعه موقت همدان:

پویای  اندیشه ها و باورهای دینی با انقلاب اسلامی

امام جمعه موقت همدان گفت: یکی از ابعاد دستاوردهای انقلاب، بعد دینی و اندیشه‌ای جامعه اسلامی است.

پویای  اندیشه ها و باورهای دینی با انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام طالقانی امام جمعه موقت همدان در گردهمایی سیاسی ویژه دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به زوایا و ابعاد گوناگون دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از ابعاد دستاوردها، بعد دینی و اندیشه‌ای جامعه اسلامی است.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی اندیشه‌ها و باورهای دینی را پویا کرد در حالی که این باورها در دوران پیش از انقلاب راکد و یا دستخوش انحرافات بود.

امام جمعه موقت همدان گرایش جامعه به موضوع مهدویت و انتظار فرج را یکی از دستاوردهای حوزه دینی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسجد جمکران قبل از انقلاب یک مسجد دورافتاده مظلوم در یک روستا بود اما امروز میعادگاه عاشقان حضرت مهدی(عج) از سراسر کشور است و روزانه هزاران نفر در آن به عبادت و ارتباط معنوی با امام زمان مشغول هستند.

وی توجه به جوانان و برگزاری باشکوه مراسمات دینی از جمله نیمه شعبان و دعاها و برنامه‌های مذهبی گوناگون را از جمله مصادیق پیشرفت دینی و اعتقادی جوانان دانست و بیان داشت: با وجود تهاجم فرهنگی و فکری دشمنان، اندیشه مهدویت و تفکر انقلابی ملت ایران، امروزه برای بسیاری از ملت‌های منطقه و جهان الگو است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گفت: فعالیت و روحیه جهاد و استکبارستیزی در مردم منطقه نشأت گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی است و این گفتمان به پیش خواهد رفت و نظام استکباری را تضعیف خواهد کرد.

وی افزود: این انقلاب مقدمه آمادگی جامعه و فراهم آمدن شرایط ظهور است و به همان سمت نیز در حال حرکت است و انشاالله رسیدن آن روز موعود دیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

انقلاب اسلامی اندیشه ها و باورهای دینی را پویا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.