رئیس هیات افتای اهل سنت بوشهر حادثه تروریستی خاش را محکوم کرد

رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر انفجار تروریستی جاده خاش- زاهدان را محکوم کرد و به بازماندگان حادثه تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر گفت: حادثه انتحاری و دلخراش اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان را که منجر به شهادت جمعی از هموطنان و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد، به همه ملت شریف ایران و به‌ویژه رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گویم.

وی افزود: کسانی که دیروز به شهادت رسیدند خدمتگزار نظام و مدافع شرف و پاسدار عزت ایران اسلامی بودند و جان و همه هستی خود را فدای اسلام و میهن عزیز کردند.

امام‌جمعه موقت اهل سنت کنگان بیان کرد: دشمنان، خروش ملت در یوم‌الله ۲۲ بهمن را برنتافتند، و این جنایت در پی انتقام از حضور مقتدرانه و دشمن‌شکنانه ملت در راهپیمایی، با هدایت مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و عوامل فریب‌خورده آن‌ها طراحی‌شده است.

شیخ افرا اتحاد و امنیت کشور را حاصل خون جوانان دانست و افزود: در ایران اسلامی شیعه و اهل سنت دست در دست هم، پاسدار عزت، امنیت و قدرت این مرزوبوم هستند. دشمنان گمان می‌کنند که با شهادت تعدادی از غیورمردان می‌توانند به امنیت کشور آسیب وارد کنند، اما غافل از آن هستند که قطرات خون این عزیزان که به‌ناحق ریخته شده در اراده ملت در مبارزه با استکبار خللی ایجاد نخواهد کرد.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های شهدا بیان کرد: خشم خداوند انتقام اینان را خواهد گرفت و نخواهد گذاشت حق این مظلومان و خون پاکشان هدر رود.

وی تاکید کرد: ما باید الفت و محبت بین خودمان را حفظ و از اتحادمان با استحکام بیشتر پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ک

محکومیت حادثه تروریستی خاش از سوی رئیس هیات افتای اهل سنت بوشهر 

برچسب ها: سپاه ، حمله تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلیاد
۱۹:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
درود بر شیخ افرا. همزاد پنداری ایشان قابل ستایش است