اتفاقات تروریستی تأثیری در استواری و حضور مردم در صحنه انقلاب نخواهد داشت

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:حوادث تروریستی تلخ و ناگوار تأثیری در پشتیبانی و اراده مردم از انقلاب نخواهد داشت و مردم استوار‌تر و راسخ‌تر از قبل در صحنه حضور خواهند داشت.

اتفاقات تروریستی تأثیری در استواری و حضور مردم در صحنه انقلاب نخواهد داشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری شب گذشته شهرستان دلگان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تلخ تروریستی شهادت مظلومانه مرزداران گفت: عملیات ناجوانمردانه انتحاری مسیر خاش_ زاهدان منجر به شهادت تعدادی از مرزداران و پاسداران میهن اسلامی شد که وظیفه مرزداری و حفاظت از مرز‌های کشور در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده داشتند و این اتفاق به حدی غیر انسانی و ناپسند بود که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به سخنان ریاست محترم جمهور که از استان سیستان و بلوچستان به عنوان مهمترین و استراتژیکی‌ترین استان کشور نام بردند، افزود: متناسب با موقعیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان، این امر توجه ویژه مرکز کشور و دولت را در خدمات رسانی می‌طلبد کما اینکه خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در همه نقاط استان دیده می‌شود لیکن به دلیل وسعت منطقه و عمق محرومیت کافی نمی‌باشد.

موهبتی پرداختن به آموزش را به عنوان یک اصل مهم مورد تاکید قرار داد و گفت: باید مشکلات آموزش و پرورش حل شود تا بتواند به وظیفه خطیر خود که همان آموزش است عمل کند، زیرا چنانچه آموزه‌ها و آموزش‌ها در راستای مسائل انسانی نباشد انسان را به مرحله‌ای می‌رساند که از هر حیوانی پست‌تر خواهد شد و چنانچه جامعه به آگاهی و توانایی برسد دیگر شاهد این درگیری‌های طایفه‌ای و کشت و کشتار‌ها و حوادث تلخ تروریستی نخواهیم بود.

این مقام مسئول پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر را همچون نماز و روزه واجب دانست و عنوان کرد: نباید با روی آوردن به مسائل ناهنجار، امنیت خود و مردم خود را به خطر بیندازیم ما همه عضو همین جامعه هستیم و تبعات آن به تک تک ما برخواهد گشت و بر این باوریم که بنی آدم اعضای یک پیکرند.

وی افزود: با متجاوزین و کسانی که به هر شکل اجتماع را به مخاطره می‌اندازند و از قانون سرپیچی می‌کنند محکم و قاطع برخورد خواهیم کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان توجه به توسعه اجتماعی و فرهنگی را در کنار توسعه عمرانی و اقتصادی امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: باید به توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه بیش از پیش توجه شود، زیرا توجه به این مهم یکی از اصول توسعه می‌باشد و محروم بودن مردم از برخی امکانات اولیه مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

احمد علی موهبتی گفت: شاخص‌ها و مزیت‌های شهرستان دلگان دو برابر ظرفیت منطقه می‌باشد و تجمیع این شاخص‌ها با پیوست اجتماعی شرایط خوبی را برای این شهرستان رقم خواهد زد.

وی در پایان بیان کرد: ما بر این باوریم که محکمه وجدان ما در همین دنیا ما را محاکمه خواهد کرد و مغفول ماندن از مسائل انسانی و اخلاقی جامعه را به تباهی می‌کشاند و امید داریم روزی برسد که دیگر شاهد قتل‌های طایفه‌ای و حادثه‌های تلخ تروریستی نباشیم و به مدینه فاضله دست یابیم.

انتهای پیام/ف

حوادث تروریستی تأثیری در پشتیبانی و اراده مردم از انقلاب نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار