مدیر کل ارشاد اردبیل؛

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدحاتمی در اردبیل

مدیرکل ارشاد استان اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی نماینده اسبق مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل ارشاد استان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی نماینده اسبق مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد میرزا علی‌اکبر اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم با عنوان «یاد یاور» تدارک دیده شده تا فضایل ارزشمند اخلاقی و اعتقادی، حسن معاشرت مردمی، مجاهدت‌های علمی، اجتماعی و دینی و خیرات و مبران این عالم بزرگ تبیین شود.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل با اشاره به درگذشت آیت‌الله سیدحاتمی در روز 16 دی‌ماه افزود: از بخش‌های مختلف برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدحاتمی سخنرانی، مرثیه‌خوانی، بیان فضایل اخلاقی و اجتماعی و خاطره‌گویی توسط دوستان و آشنایان این عالم ربانی خواهد بود.

اسحاقی با اشاره به خدمات ارزنده آیت‌الله سیدحاتمی در استان اردبیل تصریح کرد: این عالم بزرگ توانست در طول عمر بابرکت خود در حوزه‌های دینی، اجتماعی، علمی، آموزشی و خیرات و مبرات خدمات شایسته‌ای را ارائه کند که باید قدردان این تلاش‌ها و خدمات باشیم.

مدیرکل ارشاد استان اردبیل با دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در این مراسم گفت: انتظار می‌رود مردم قدرشناس دارالارشاد در مراسم بزرگداشت این عالم گرانقدر حضوری پرشور داشته و قدرشناسی خود را از خدمات این عالم جلیل‌القدر نشان دهند.

انتهای پیام/ع

خدمات ارزنده آیت الله سید حاتمی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار