سردار حق طلب در نشست خبری:

حادثه تروریستی خاش اوج سبوعیت دشمنان بود/ تشریح جزییات نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس جزییات نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان را تشریح کرد.

حادثه تروریستی خاش اوج سبوعیت دشمنان بود/ تشریح جزییات نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حق طلب، رئیس بنیاد نشر و حفظ آثار دفاع مقدس در نشست خبری نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور پرشور مردم بزرگوار ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به طور حقیقی دشمن شکن و باعث ناکامی آنها شده است.

وی افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان اوج سبوعیت دشمنان است چراکه دشمن در نظر داشت تا شیرینی جشن چهل سالگی انقلاب را در کام ملت تلخ کند، دشمن توان عملیات تروریستی در عمق خاک ایران را نداشته و به همین خاطر دست به این اقدام مذبوحانه زدند.

رئیس بنیاد نشر و حفظ آثار دفاع مقدس با اشاره شرایط اقتصادی کشور گفت: با هماهنگی‌هایی که با وزارت ارشاد شده است، با توجه به شرایط تورمی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس برای تبلیغ و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی موثر خواهد بود.

سردار حق طلب با بیان اینکه رهبری درباره فرهنگ کتاب خوانی تاکید دارند، اظهار کرد: یکی از دلایلی که این نمایشگاه برگزار می‌شود کمک به فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است، یکی از معضلات امروز توزیع نامناسب است که برای حل این مسئله دوره‌های مختلفی از این نمایشگاه در نقاط مختلف کشور برپا شده است.

وی افزود: همچنین امسال بنابر هم زمانی چهل سالگی انقلاب و کنگره شهدای استان کرمان، نهمین دوره این نمایشگاه نیز در حسینیه ثارالله در شهر کرمان برگزار می‌شود.

سردار حق طلب درباره نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: امسال این نمایشگاه در دو حوزه انقلاب اسلامی و مقاومت برگزار خواهد شد و از کشور‌های حوزه مقاومت هم ناشرانی دعوت شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب‌های تالیف شده در جمهوری اسلامی به زبان‌های مختلف عرضه خواهد شد تا به انعکاس فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس کمک شود.

گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت از ۲۷ بهمن تا ۳ اسفند ۱۳۹۷ در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار