فرمانده سپاه امام رضا (ع):

در تقابل با دشمنان محدود به مرز‌های خود نیستیم

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جغرافیا قدرت نظام ما آنقدر گسترش پیدا کرده است که امروز در تقابل با تهدید‌ها محدود به مرز‌های خودمان نیستیم و دشمن متوجه این موضوع شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم تقدیر از جهادگران عرصه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در محل تالار دانشجو این دانشگاه برگزار شد، گفت: نقطه برجسته ارتقاء کشور در طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی، قدرت موشکی ما است که در سطح جهان تعیین کننده است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته، استقرار، حفظ و استحکام نظام بوده است و ما باید همچنان به این هدیه الهی به عنوان یک نعمت عظما توجه داشته باشیم چراکه حیات طیبه ما در گرو بقا و استحکام و کارکرد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بر اساس همین اعتقاد است که مردم ما با شکوه و بصیرت در صحنه‌های مختلف شرکت می‌کنند و میان عملکرد مسئولان و نظام تفاوت قائل می‌شوند و جلوه آن نیز در ۲۲ بهمن امسال برای همگان آشکار شد.

نظری ادامه داد: حفظ این نظام که در طول ۴۰ سال در معرض تهدید‌های متعدد و مستمر بوده است فوق العاده است و خوشبختانه امروز در نقطه‌ای برجسته قرار گرفته و پایه‌های آن محکم است.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و بقاء نظام در گرو تولید قدرت است، اظهار داشت: طی سال‌های پس از انقلاب علاوه حفظ استحکام نظام تولید قدرت نیز صورت گرفته است. همچنین امروز باید شکرگزار باشیم که در حوزه قدرت نرم و گسترش اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی بسیاری از جوامع در سراسر دنیا تحت تاثیر انقلاب ما قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جغرافیا قدرت نظام ما آنقدر گسترش پیدا کرده است که امروز در تقابل با تهدید‌ها محدود به مرز‌های خودمان نیستیم و دشمن به خوبی متوجه این موضوع شده است. استحکام سیاسی، قدرت منطقه ای، قدرت نظامی، قدرت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، علمی و عمرانی و زیر ساخت‌های کشور از نمونه‌هایی است که به عنوان محصول به دنیا ارائه کرده ایم و از همه مهم‌تر تجربه‌ای است که طی این ۴۰ سال به وجود آمده است.
 
نظری افزود: بنابراین همه این زمینه‌ها برای ورود به دهه پنجم انقلاب فراهم شده است. امروز نمونه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی در همه عرصه‌های مختلف تولید شده اند و آنچه برای دهه بعدی انقلاب لازم است، تجاری سازی این محصولات در ابعاد مختلف است.

انتهای پیام//آ. ح

قدرت موشکی ایران نقطه عطف پیشرفت در ۴۰ سال انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.