سامانه بارشی امروز وارد بوشهر می‌شود

نفوذ تدریجی سامانه بارشی باعث افزایش ابر‌ها در آسمان استان بوشهر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های نشان می‌دهد با نفوذ تدریجی یک سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، به تدریج امروز بر تراکم ابر‌ها در آسمان استان افزوده می‌شود.

زهرا راستگو افزود: پیش بینی می‌شود بارش پراکنده باران از ابتدای فردا (جمعه) در برخی نقاط استان آغاز شود و از اواخر وقت همین روز و روز شنبه بارش‌ها با شدت بیشتر گاهی همراه با رعدوبرق ادامه یابد.

وی ادامه داد: همچنین به سبب وزش باد جنوبی بر روی خلیج فارس جمعه و شنبه سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مدیرگروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد امروز متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو گفت: بر همین اساس، ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است، اما از بامداد فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ و به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

بارش باران فردا آغاز می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.