کلاهبرداری میلیاردی به بهانه ثبت نام عتبات عالیات

فرمانده انتظامی فارس گفت: ۲ نفر که به بهانه ثبت نام عتبات عالیات از ۳۰۰ نفر شهروند مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در شیراز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر اینکه خانمی با جعل عنوان مددکار اداره کل زندان‌ها و تحت عنوان اعزام کاروان زیارتی به عتبات عالیات با هزینه یک سوم بهاء و تعهد پرداخت دو سوم از طریق خیرین، اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان کرده است که موضوع شناسایی و دستگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات استان فارس پس از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم و یک نفر از همدستانش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران موفق شدند هر دو کلاهبردار که قصد خروج از استان را داشتند را دستگیر کنند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۶ میلیارد ریال اقرار کردند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: برای ثبت نام عتبات عالیات از طریق دفاتر تحت نظارت حج و زیارت اقدام کنند و فریب افراد کلاهبردار را نخورند.

انتهای پیام/چ

کلاهبرداری به بهانه ثبت نام عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار