به زودی محقق می شود؛

اتمام تقاطع غیرهمسطح شاهرخ آباد به جاده اصلی زنگی آباد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت:با اتمام تقاطع غیرهمسطح شاهرخ آباد به جاده اصلی زنگی آباد تا پایان سال یکی از نقاط حادثه خیر شهر کرمان برطرف میشود.

اتمام تقاطع غیرهمسطح شاهرخ آباد به جاده اصلی زنگی آبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای تقاطع غیرهمسطح شاهرخ آباد به جاده اصلی زنگی آباد گفت:این تقاطع یکی از نقاط حادثه خیز کمربندی اصلی شهر کرمان است که از معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید دعوت کردیم.

وی افزود: تصادفات زیادی که در این منطقه رخ میداد موجب شد؛ که با هماهنگی سازمان راهداری به شکل تقاطع غیرهمسطح این کار عملیاتی شود و تا الان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و کل پروژه ۳ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

پورابراهیمی افزود:در بازیدی که امروز از روند اجرای این تقاطع غیرهمسطح انجام شد، توافق کردیم هم بخشی از معوقات پیمانکاران در اجرای پروژه و. هم اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه صورت گیرد.

وی تصریح کرد:امیدواریم تا پایان سال بهره برداری لز این تقاطع غیرهمسطح صورت گیرد که بخشی از ان هم در زمینه تملک اراضی مربوط به استان است و با اتمام ان یکی از نقاط حادثه خیر شهر کرمان برطرف شود.

انتهای پیام/ح

تقاطع غیرهمسطح شاهرخ آباد تمام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار