نورشرق: پرونده شجاعیان در نوبت رسیدگی است

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: پرونده شجاعیان همانند سایر پرونده‌ها در حال بررسی است و زمان رسیدگی به این پرونده را روز شنبه هفته آینده اعلام می‌کنیم.  

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدارسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرونده شکایت باشگاه ماشین سازی از داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: پرونده شجاعیان همانند سایر پرونده ها در حال رسیدگی است و طبق برنامه روز شنبه زمان رسیدگی به این پرونده را در سایت فدراسیون فوتبال اعلام می کنیم. 

او درباره اینکه علت تاخیر در صدور رای پرونده شجاعیان گفت: به هر حال کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بعد از استعفای دسته جمعی اعضای این کمیته بدون تصدی بود و فعالیتی نداشت و در روزهای اخیر اعضای این کمیته تکمیل شدند. همین موضوع باعث شد که رسیدگی به پرونده های شکایت از جمله پرونده شجاعیان با تاخیر رسیدگی شود. 

نورشرق درباره اینکه بازی کردن شجاعیان غیرقانونی است، گفت: محتویات پرونده شجاعیان محرمانه است و ناظر پرونده نمی تواند در این باره صحبت کند. 

او درباره اظهارات نصیرزاده مبنی بر اینکه رسیدگی به پرونده شجاعیان سخت است، بیان کرد: نصیرزاده نظر خودش را بیان کرده است و این پرونده همانند سایر پرونده ها در حال رسیدگی است و بیشتر از این موضوع نمی توانم بگویم. 


بیشتر بخوانید: 

بیانیه باشگاه ماشین سازی بر علیه استقلال + سند

فتحی: پرونده استقلال در CAS ارتباطی به پاتوسی ندارد/ فضای مجازی پُر از بداخلاقی است/ برخی از زمان آمدن من درصدد مشکل تراشی برای استقلال هستند


انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس کمیته تعیین وضعیت درباره پرونده شجاعیان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.