پیش بینی بارش پراکنده باران در استان مرکزی

هواشناسی استان مرکزی بارش پراکنده باران را پیش بینی کرد.

پیش بینی بارش پراکنده باران در استان مرکزی مرادی کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در استان مرکزی از امشب به تدریج افزایش ابر خواهیم داشت و فردا وضعیت هوای استان تحت تاثیر این سامانه قسمتی ابری تا ابری در برخی از ساعات بارش باران، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

مرادی افزود: بررسی‌ها حاکی از ورود یک سامانه بارشی از امشب به کشور می‌باشد. این سامانه ابتدا نواحی غربی و بتدریج مناطق شمال غرب، دامنه‌های زاکرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های غربی البرز و با شدت کمتر نواحی مرکزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و موجب بارش باران، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و وزش باد در این نواحی خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز شنبه آسمان استان کمی تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در برخی از نواحی با احتمال بارش پراکنده برف و باران خواهد بود، اما ناپایداری‌ها عمدتا بصورت وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس خروجی فعلی الگوی مدل‌های پیش بینی، تحت تاثیر عبور امواج کم دامنه لایه‌های میانی جو احتمال رگبار برف از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته آتی در استان دور از انتظار نمی‌باشد.

انتهای پیام / ج

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای بیست و پنجم بهمن ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.