محکومیت حمله ترویستی جاده خاش - زاهدان

نماینده ولی فقیه در گلستان حمله تروریستی جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  دفتر آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در پیامی، حمله تروریستی جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بی تردید مقاومت و ایستادگی نظام در برابر گروه‌های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری و همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حامیان مرتجع منطقه تضعیف و تجزیه کشور‌های اسلامی و ملت‌های مظلوم منطقه و ایران اسلامی را نشانه رفته اند را به شکست کشانده و یقینا این حرکت رذل و ناجوانمردانه نیز با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

دفتر نماینده، ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به همه خانواده شهدای گرانقدر حافظین مرز‌های میهمن اسلامی، تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحین شفای عاجل مسئلت می‌کند و به روح بلند رزمندگان غیور اسلام درود می‌فرستد و مطمئن است نقشه و کینه دشمنان جز لعن و نفرت برای عاملان و حامیان برجای نخواهد گذاشت و براستقامت و هوشیاری و سرافرازی ملت بزرگ ایران خواهد افزود، زیرا خداوند متعال وعده یاری مؤمنان و دفاع از آنان را داده است.

شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان، هدف حمله انتحاری قرار گرفت.

در این حمله تروریستی که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل پرسنل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظین مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.
 
منبع : صدا و سیما
 
انتهای پیام/م
 

صجبت های نماینده ولی فقیه در گلستان در مورد حمله تروریستی

برچسب ها: سخن بزرگان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.