سپاه قصرشیرین نسبت به برگزاری برنامه‌ای شبهه برانگیز در این شهرستان واکنش نشان داد

ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نسبت به برگزاری برنامه‌ای شبهه برانگیز و خلاف شئونات اسلامی در این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جشنواره ورزشی بانوان در ۲۴ بهمن ماه در محل پارک بسیج شهر قصرشیرین با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولان محلی برگزار شد که حاوی اقداماتی خلاف شئونات اسلامی و اجرای برنامه حرکات موزون بانوان در انظار عمومی بود.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در بیانیه‌ای با محکوم کردن این اقدام، آن را خلاف جایگاه والا و ارزشمند زن در اسلام دانسته و تصریح کرده است: ما به هیچ عنوان مخالف ورزش بانوان نبوده و حتی با ورزش‌های بانوان که به جایگاه و شأن آن‌ها خدشه‌ای وارد نکند موافق هستیم.

در این بیانیه آمده است: ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم که بابت حفظ آن خون‌های پاک و مطهری از جوانان رشید را تقدیم نموده‌ایم تا ارزش‌های اسلامی حفظ شود و مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که در نظام اسلامی دارای مسئولیت هستند و همچنان که رهبرمعظم انقلاب فرمودند: علاوه بر جلوگیری از ایجاد مجامع منکراتی، خود نیز بایستی در ارتقای معنویت مردم تلاش کنند.

این بیانیه آورده است: مسئولان باید بدانند که با اجرای این برنامه‌ها قلب خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و امت حزب‌الله را به درد آورده‌اند و هر چه سریع‌تر برای تسکین این درد عذرخواهی نموده و از تکرار آن اکیداً خودداری کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: وجب به وجب خاک شهرستان قصرشیرین مزین به خون مطهر شهدایی است که اگر به وصیتنامه‌های این عزیزان نگاهی داشته باشیم در آن بسیار بر حفظ حجاب و ارزش‌های اسلامی تاکید شده است.

انتهای پیام/ پ

واکنش سپاه قصرشیرین نسبت به برگزاری برنامه‌ای شبهه برانگیز

برچسب ها: سپاه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار