با مخترعین ایرانی؛

پمادی گیاهی که ناجی بیماران مبتلا به واریس می‌شود

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید پمادی گیاهی برای درمان سریع بیماری واریس شده است.

پمادی گیاهی که ناجی بیماران مبتلا به واریس می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دارویی برای درمان واریس پا و نارسایی‌های مزمن شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به بیماری واریس بیان کرد: واریس به رگ‌های متورمی می‌گویند که از زیر پوست قابل مشاهده و لمس است و این اتفاق بیشتر در پا‌ها دیده می‌شود.

وی با بی بیان اینکه از هر ۴ نفر دست کم یک نفر به واریس مبتلا می‌شود گفت: البته این بیماری در میان زنان شیوع بیشتری دارد و هر چه سن بالاتر می‌رود احتمال ابتلا به این بیماری هم افزایش پیدا می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به عواملی که احتمال ابتلا به واریس را افزایش می‌دهند اظهار کرد: جنسیت، بالا بودن سن، بارداری، سابقه خانوادگی، اضافه وزن، آسیب دیدگی رگ‌های پا و ایستادگی طولانی مدت در یک حالت ثابت همه و همه عواملی هستند که احتمال ابتلا به واریس را افزایش می‌دهند.

درمان  بیماری واریس با برگ انگور قرمز

وی درباره علائم رایج بیماری واریس گفت: درد، سنگینی و بی قراری پا، خارش و سوزش پوست، متورم شدن مچ پا و گرفتگی عضلات علائمی هستند که نشان از بیماری واریس دارند و برای درمان این بیماری باید از پماد مخصوص استفاده کرد که شرکت  ما موفق به تولید این پماد مخصوص شده است.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به پمادی که برای درمان بیماری واریس تولید کرده است بیان کرد: ماده اصلی این پماد عصاره نرم برگ انگور قرمز است؛ به دلیل آنکه برگ انگور دارای خواص بسیار زیاد است و می‌تواند در درمان نارسایی مزمن رگ‌های پا و پیشگیری از بیماری واریس موثر واقع شود در ساخت این پماد از این برگ استفاده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این پماد و داروی تهیه شده از برگ انگور قرمز به بهبود و درمان علائم واریس کمک می‌کند و تورم، درد، خستگی، سنگینی عروق واریسی، تغییر رنگ پوست، خشکی و سخت شدن پوست پا را درمان می‌کند و در بهبود گردش خون موثر واقع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
چرا جواب نمیدین
France
مریم قربانی
۲۳:۵۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
این پماد اسمش چی هست و از کجا باید تهیه کنم
Japan
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سلام اسم پمادچیه
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اسم این پماد چیه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
پمادرو ازکجا میتوانم تهیه کنم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۲۲:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اسم این پماد چیه؟
از کجا میتونم تهیه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
پمادازکجا تهیه کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
اسم پماد چیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام این پوماد چطوری میتونیم تهیه کنم
United States of America
سلمان
۰۳:۱۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
سلام لطفا بگید این پماد رو چطور میتونم تهیه کنم ؟
آخرین اخبار