اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مختار درخشان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیرو‌های مخلص لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سپاه پاسداران استان اصفهان در حادثه تروریستی زاهدان گفت:برابر تدابیر صورت گرفته به منظور برپایی هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم تشییع این شهدای گرانقدر محدودیت‌های ترافیکی در معابر شهری شهر اصفهان به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس هر گونه توقف و تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه در میدان بزرگمهر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه آپادانا، خیابان سجاد، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و نیز میدان بسیج به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود و در مسیر‌های منتهی به مسیر تشییع پیکر شهدا نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.
 
سرهنگ درخشان گفت: از شهروندان گرامی انتظار داریم ضمن همکاری با ماموران پلیس راهور از تردد درخیابان‌های اعلام شده در زمان تشییع شهدا خودداری کرده و سعی کنند از مسیر‌های جایگزین استفاد نمایند.
 
معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان از شهروندان خواست برای شرکت درمراسم مذکور از سرویس‌هایی که توسط شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان برای این منظور تعیین شده استفاده کرده و از آوردن خودرو‌های شخصی به مسیر‌های اعلام شده خودداری کنند.
سرهنگ درخشان در پایان اظهارداشت: از طرف مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان یک بار دیگر شهادت پاسداران مدافع وطن را به مردم شریف و شهید پرور اصفهان، فرماندهان و پاسداران گرانقدر سپاه استان و خانواده‌های گرامی این شهدا تسلیت گفته و برای مجروحان حادثه طلب عافیت می‌نمائیم.
 
انتهای پیام/م

 

محدودیت های ترافیکی مراسم تشییع شهدای مدافع وطن دراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار