امام جمعه بندرعباس:

علت انحراف گروه‌های وهابی تفسیر‌های نادرست از قرآن کریم است

امام جمعه بندرعباس گفت: علت انحراف گروه‌های وهابی و عملیات‌های تروریستی، جهالت و تفسیر‌های نادرست از قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امام جمعه بندرعباس گفت: علت انحراف گروه‌های وهابی و عملیات‌های تروریستی، جهالت و تفسیر‌های نادرست از قرآن کریم است.

آیت ا... نعیم آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بندرعباس با تسلیت شهادت تعدادی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زاهدان و محکومیت این حادثه افزود: متاسفانه وهابیت آیه‌هایی از قرآن را که خطاب به کافران نازل شده است با تفسیر‌های مغرضانه و نادرست به مسلمانان نسبت می‌دهد و با فریب جوانان ناآگاه، جان انسان‌های بی گناه را می‌گیرد.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: جای تاسف دارد که برخی از جوانان حتی بدون تحقیق و خواندن آیه‌های قرآن کریم، تنها با شنیدن چند تفسیر از انسان‌های شیطان صفت از مسیر الهی خارج می‌شوند.

وی با هشدار به خانواده‌های مسلمان افزود: خانواده‌ها باید در آموزش دینی فرزندان خود دقت کنند و برای فرا گرفتن آموزه‌های دینی فرزندان خود را به آموزگاران آگاه و متعهد به اسلام واقعی بسپارند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حماسه حضور مردم نشانه درستی اندیشه‌های امام راحل (ره) و قدم‌های استوار مردم برای دست یابی به عزت و اقتدار است.

آیت ا... نعیم آبادی افزود: پایداری مردم بر ارزش‌های انقلاب اسلامی امسال نیز همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی امکانات مناسب برای گردشگران در استان گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته شاهد زیرپا گذاشته شدن ارزش‌های اسلامی در برخی از جزایر استان مانند جزیره هرمز بودیم.

وی گفت: ما با گردشگری مخالف نیستیم، اما گردشگری آلوده را نیز نمی‌خواهیم.

امام جمعه بندرعباس افزود: ما انقلاب نکردیم که حکومت کنیم بلکه ما انقلاب کردیم تا جامعه را بسازیم بنابراین هدف از انقلاب اسلامی ایجاد جامعه‌ای متکی بر ارزش‌های اسلامی است.

آیت ا... نعیم آبادی از مسئولان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست امکانات لازم را برای ایجاد محیط سالم گردشگری فراهم و از دادستان هرمزگان خواست با اقدام‌هایی که ارزش‌های اسلامی را نادیده می‌گیرند به شدت برخورد کند.

خطیب جمعه بندرعباس در پایان، ۲۹ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و روز ۳۰ بهمن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشت.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.