سردار جعفری:

دولت های مرتجع بدانند ایران به دنبال اقدامات جبرانی خواهد بود/ تروریست‌های جنایت زاهدان در حمایت پاکستان هستند

دولت های مرتجع بدانند ایران به دنبال اقدامات جبرانی خواهد داد

فرمانده سپاه گفت: آن صبری که در گذشته نظام در برابر توطئه‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه بخصوص عربستان و امارات که دست به این اقدامات (حمله به نیروهای سپاه در زاهدان) می‌زنند، متفاوت خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم وداع با ۲۷ شهید اصفهانی حادثه تروریستی خاش در حسینیه حضرت ثارالله در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام گفت: اراده حفظ نظام با خون این شهدا تقویت می‌شود و دولت‌های مرتجع، از جمله امارات و عربستان با دستور رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا فعالیت می‌کنند، بدانند ایران اقدامات جبرانی را به طور حتم انجام خواهد داد.

سردار محمد علی جعفری افزود: با توجه به اینکه دولت پاکستان این عناصر را پناه داده است و می‌داند محل استقرار آن‌ها کجاست، باید پاسخگوی قطعی باشد.

وی گفت: اگر این عناصر مجازات نشوند، اقدامات جبرانی ما روی نیروی ضدانقلاب اعمال می‌شود و دولت پاکستان هم اثر حمایت خود را خواهد دید.

سردار جعفری گفت: خداوند دشمنان ما را احمق آفرید و نمی‌فهمند اثر خون شهید در انقلاب اسلامی چیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه خون شهید در انقلاب اسلامی اثری تحریک کننده، سازنده و مقاوم کنندگی دارد افزود: در چهل سالگی انقلاب می‌بینیم که اثر خون شهیدان و قدردانی مردم از آنان بیشتر از اوایل انقلاب شده است.

سردار جعفری افزود: دشمنان مطمئن باشند همه نیرو‌های نظامی برای تامین امنیت با مردم عهد بسته اند و در دفاع و ضربه به دشمنان عزمی راسخ‌تر از گذشته دارند.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم وداع با ۲۷ شهید اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.