تخت روانچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف کنفرانس ورشو ایران هراسی بود/آمریکایی‌ها در این گردهمایی شکست خوردند

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به شکست کنفرانس ورشو گفت: هدف آمریکایی‌ها از این کنفرانس ایران هراسی بود.

هدف کنفرانس ورشو ایران هراسی بود/آمریکایی‌ها در این گردهمایی شکست خوردندمجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری کنفرانس ورشو لهستان اظهار کرد: آمریکا، صهیونیست‌ها و اذناب آن‌ها تلاش داشتند ائتلافی علیه ایران تشکیل دهند و در جهت ایران هراسی حرکت ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا مشخص بود که اقدام آن‌ها با شکست مواجه می‌شود، ادامه داد: همانطور که دیدیم برخی کشور‌های اروپایی، اسلامی در این اجلاس حضور نداشتند و برخی کشور‌ها نیز در سطح پایین در این کنفرانس شرکت کردند و کاملا مشخص بود که این‌ها به هدفشان نمی‌رسند.

تخت روانچی ادامه داد: آمریکایی‌ها از ابتدا یک حرکتی را شروع کردند و در ادامه مجبور به تغییر رویه شدند؛ چرا که با مخالفت های زیادی مواجه شدند و در صحبت‌های پایانی این کنفرانس دیدید که نامی از کشوری برده نشد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور افزود: همزمان با کنفرانس" ورشو "لهستان اجلاس" سوچی " را در روسیه داشتیم که با حضور روسای سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در "آستانه" به منظور پیگیری تحولات سوریه انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه اجلاس سوچی برای حل مشکلی از مشکلات برگزار شد، افزود: همزمان با این اجلاس، کنفرانس ورشو در لهستان به صورت تصنعی و بدون هیچ زمینه‌ای تشکیل شد و خواستند علاوه بر ایران هراسی، مشکل اصلی خاورمیانه که مساله فلسطین و اشغال آن که توسط صهیونیست‌ها است را از بین ببرند که از همان ابتدا شکست خورده بود.

وی به مقایسه دو کنفرانس همزمان در " سوچی روسیه " و " ورشو لهستان" پرداخت و افزود: کاملا مشخص است که برگزار کنندگان اجلاس ورشو به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند و تلاش داشتند که تصویری منفی از ایران درست کنند که با شکست مواجه شد.

تخت روانچی درباره دیدار نتانیاهو با وزیر خارجه عمان افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاش دارند که رابطه شان با کشور‌های اسلامی را علنی‌تر کنند و این حرکات ایذایی مشکل اصلی خاورمیانه که اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها است را پاک نمی‌کند.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم منطقه می‌دانند که مشکل اصلی صهیونیست‌ها بوده و آمریکایی‌ها از آن‌ها حمایت می‌کنند خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها تلاش دارند که عده‌ای را دور هم جمع کرده تا مساله اصلی را پاک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
هی ترامپ قمارباز ... هی یابو نتانیاهو.... هی محمدبن سلمان قاتل... ای پدر اره ها.....عاقبت هم در این حلوا حلوای نشست ورشو که شبیه به یک شو و سیرک بود به این نتیجه رسیدید که :"شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه؟؟...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
چرا پراید که تو سال ۹۰هفت هشت میلیون بود شده ۴۳میلیون تومان خانه ای که من سال ۹۰فروختم تو تهران متری۷۵۰۰۰۰الان شده متری۵۰۰۰۰۰۰تازه تو پائین شهر طلا رو فروختم سال ۸۹یا۹۰گرمی ۳۰یا۴۰هزارتومان الان چند شده تازه مسکن نه قاچاق میشه مثل بنزین نه وارداتی که تحریم باشیم واقعا چرا چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
آمریکا شکست خورد؟؟؟؟
آخرین اخبار