تعامل دستگاه‌های استان عاملی برای رونق گردشگری قزوین

استاندار قزوین گفت: با تعامل و همراهی دستگاه‌ها شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان خواهیم بود.

تعامل دستگاه‌های استان عاملی برای رونق گردش‌گری قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در بازدید از غرفه استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با اشاره به همکاری مشترک بین میراث فرهنگی و شهرداری در برپایی غرفه استان قزوین در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران عنوان کرد: با تعامل و همراهی دستگاه‌ها با یکدیگر علاوه بر حراست و نگهداری از بنا‌های تاریخی و معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، آداب و رسوم و صنایع دستی به گردشگران، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

وی افزود: برای آن‌که استان از مزایای صنعت گردش‌گری بهره‌مند شود باید علاوه ساماندهی مراکز و تاسیسات گردش‌گری، زیرساخت‌هایی مناسب برای پذیرایی از مسافران در قزوین ایجاد شود.

زاهدی استانداری قزوین با بیان اینکه تنوع آئین‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی در قزوین بسیار متنوع است گفت: با برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف می‌توانیم علاوه بر معرفی آداب و رسوم استان، اقوام ایرانی دیگر را هم به گردش‌گران معرفی کنیم.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ۹۷ از سه شنبه ۲۳ بهمن آغاز شد و تا ۲۶ بهمن برای بازدید علاقمندان دایر بود.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شد و استان قزوین هم با یک غرفه و با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی  استان به علاقمندان در آن حضور داشت.
انتهای پیام/.

رونق گردش‌گری استان نیازمند تعامل دستگا‌ه2ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار