سردار جعفری در اصفهان:

دولت پاکستان رفتارش با عناصر خطرناک را تغییر دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت پاکستان که این عناصر خطرناک برای اسلام و ضد انقلاب را در منطقه پناه داده باید نسبت به این جنایتی که انجام داده پاسخگو باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در حاشیه مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اراده‌ای که نظام جمهوری اسلامی دارد در اثر خون این شهیدان، در برابر توطئه‌ها و حمایت‌هایی که دولت‌های مرتجع منطقه، عربستانی‌ها و اماراتی‌ها با دستور امریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند حتماً اقدامات جبرانی انجام خواهیم داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دولت پاکستان که این عناصر خطرناک برای اسلام و ضدانقلاب را در منطقه پناه داده و می‌داند که محلشان کجاست و در حمایت نیروهای امنیتی دولت پاکستان هستند باید نسبت به این جنایتی که انجام دادند پاسخگوی قطعی باشند.

وی تصریح کرد: بدون تردید اگر آن‌ها را مجازات نکنند اقدامات جبرانی بر این نیروی ضدانقلاب انجام خواهد شد و دولت پاکستان هم آثار و پیامدهای حمایت از نیروی ضدانقلاب را می‌بیند.

سردار جعفری در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی عنوان کردند شرایط با گذشته متفاوت است و دولت پاکستان باید نحوه برخوردش را با این عناصر ضد انقلاب متفاوت کند. 

 

انتهای پیام/م 

 

حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ظ
۲۰:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
دولت پاکستان کاری به این سخنان ندارد